BOXING DAY SHOPPING

16:09 Sabina Tahirovic 0 Comments


Boxing day je v Anglii asi druhý největší nákupní den po Black Friday. Na Black friday jsem si skoro nic nekoupila, protože jsem byla v práci a o víkendu už bylo vše vyprodané, tak jsem si řekla, že tedy zkusím něco ulovit na Boxing day. Všude bylo strašně moc lidí, fronty k pokladně v každém obchodě. Šla jsem s tím, že si chci koupit nový mobil, ale nakonec ve velkých slevách byly jen televize, kávovary a další elektronika do domácnosti, tak jsem si zase zaskočila do Primarku a Miss Selfridge a ostatní věci pak nakoupila přes internet.
Jako první jsem si z BOOTS.COM objednala makeup a korektor. Make up zrovna nějak nepotřebuji, ale měli akci, že při nákupu kosmetiky Loreal nad 15 liber dostanu zdarma řasenku, lak na nehty, bílou tužku na oči a rtěnku, tak jsem neodolala a nakoupila a musím říct, že jsem dobře udělala, s každým kouskem jsem spokojená. Akce ještě stále pokračuje...

Boxing day in UK is the second biggest shopping day after Black friday. i did not buy anything on Black friday because I was in work so i decided to go shopping on the Boxing day. It was so crowded everywhere. there were huge queues in the stores. I went to the city to buy a new mobile phone but I did not find any on sale so I went to Primark and Miss Selfridge and bought the phone online.
I ordered foundation and concealer from BOOTS.com. Theey had great Offer that if I buy Loreal cosmetics for 15 pounds I will get free mascara, nail polish, lipstick and eyeliner so I bought it and Iam really happy for the gifts, they are amazing!


Dalším kouskem jsou štětce na make up Real Techniques - Limitovaná edice. Objednala jsem si je na Amazonu za 15 liber! Každou hodinu přidávali na Amazonu jiné věci ve slevách. Jsem šťastná, že jsem se tam podívala zrovna v tu dobu, kdy jsem se podívala :D jinak bych je neměla.

Next item are these Real techniques face brushes - limited edition. i bought it on Amazon for 15 pounds on sale.



Protože jsem si ve městě chtěla něco strašně moc koupit, tak jsem zašla do Outfitu a našla tento krásný crop top Miss Selfridge ve slevě z 15 liber na 5. 
Because I wanted to buy something in the city so bad so I bought this crop top from Miss Selfridge for 5 pounds.


Na Vánoce jsem dostala od známých dárkovou kartu do Primarku na 10 liber, tak jsem si šla něco vybrat. Na první pohled mě zaujal tento cardigan a ještě na něj byla 50 % sleva, tak nebylo o čem přemýšlet a k němu jsem si do ceny vybrala troje náušnice.
I got a primark gift card for christmas so I bought this cardigan and earrings. 




Nakonec jsem si přece jen koupila mobilní telefon, teda objednala. Pořád jsem nevěděla, jaký vlastně chci. Prvně to byl Samsung S3, potom LG G2, LG G3 mini, až jsem nakonec našla na jedné stránce ve slevě LG G3, který by mně vyšel skoro za stejnou částku jako LG G2, tak jsem okamžitě objednala. i když nevím, jetsli s ním budu umět zacházet, přece jen má 5,5".. Uvidím až dojde, v úterý by měl být u mě.
Last but not least I bought the mobile phone online.  I did not know which one should i buy. First I thought about Samsung s3 then LG G2 and at the end I bought LG G3 because it was just few pounds more expensive than G2 so there was nothing to think about. It is really big it has 5,5" screen so I do not know if it will be easy to use. I will see.


0 Comments: